Thursday, April 9, 2009


ni aku,.
mse bufday aku yang ke 19tahun,.
hehe..pada 19mac2009..
sumer angka 9,.
angka yg paling haku suker,.
hehehe,. macam2 jadi maser hari jadi haku,.
member2 wat suprise,mmg terharu,.hehe
yela org yg kita syg lupe bufday kite,.
sampai ke hari ini masih lagi belum wish,hehehe..
kne marah lagi ader la.hahahaha bab xingatkn dyer bufday aku,,hahaha dlm haku bersedih lucu pn ader..hahahaha
ssengal kn,..hahaha
macam2 perasaan,.sedih,pilu,syahdu,.
maser tu haku nga kepiluan,.hehhehehe
terpilu kerana di landa krisis ngan insan2 tersayang,.
tapi sekarang dah ok,cme tinggal kesan2nyer jer,.
ntah la., tp dah malas nk pk sangat,.
paper pn,ni la tahun akhir umur aku belasan tahun,tahun depan dah masuk 20,.hmm,,makin hari makin tua dah aku neyh,.hehehehe... dalam senyum ada tangis.. hehe

1 comment:

  1. skunk umo dh 21.. tua sudah.. slamat hary lahir..yg ke 21.. hehe

    ReplyDelete