Wednesday, February 9, 2011

..bukan niatku..

 ..bukan niat aku utk menipu diri mu... bagi ku apa yg ku putuskan baek untuk dirimu..
bukan mudah untuk aq mlakukan semua ini.. hampir gila diri ini..
... aq tlalu syg kan ko.. bkn niat nak mlepaskan ko.. tp.. ku tahu engkau pun srabut untuk memberi kata putus yg seharusnya..srabut memikirkan hal aq dan dye.. aq yg dtg mengganggu .. n ku tahu ku seharusnya beredar..  biar lah kau pikir aq neyh pepuan jahat,jalang,. n ape2 pn.. silakan.. bg aku kebahagiaan kau lebih penting.. aq sgt2 terluka wlu aku sendiri yg memutuskan hubungan antara kita,.hahha.. aq single ag.. mse aq xckp aq dh der lelaki lain tuh.. ta de pn.. huru hara gak aq nak soalan kau.. huhu.. hakikatnye... aq single.. aq tipu ko,.. supaya kite putus dgn slamatnye.. supaya kau tdk teragak2.. supaya kau sng wat kputusan.. bia la ko pk aku buruk pangai .. mungkir janji.. aq rela.. demi ko..aq ingin lihat kau bahgia dgn dia.. ku rela undur diri.  wlu aq yg meninggalkn ko... tp hakikatnya.. aku msih menyayangi ko.. mseh setia nan ko.. mseh.. aq mengharap andai 1 ary nnty aq bisa bersama ko.. aq tggu.. aq mseh syg.. putera racing tuh.. kwn skola aq dulu jerp.. tade kne ngena ngn aq.. hahha hnya nak mengaburi mata hitam mu jerp syg.. huhuhu...

ku harap.. kau bahagia syg..
ku harap pe yg ku lakukan ini betol..
ku harap sgt2.. 
segala luka n derita yg ku tanggungi berbaloi..
ku ingin kau bhgia.. 
aq mseh setia menyayangimu..
merinduimu,.
hny kamuu syahir aizat..

h
syahir aizat ku syg..



9february2011
-wawa awora-

No comments:

Post a Comment